.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکنجه معترضین عربستانی توسط رژیم آل‌سعود

تعدادی از فعالان عربستانی فاش کردند که رژیم‌آل سعود معترضان بازداشت‌شده تظاهرات اخیر در این کشور را شکنجه کرده‌اند.

به گزارشبه شمال نیوز به نقل از فارس، فعالان حقوقی تاکید کردند که مقامات عربستان سعودی تظاهرات کنندگان بازداشت شده را در زندان ها شکنجه می کنند.

فعالان حقوقی خاطرنشان کردند که مقامات زندان های عربستان، افراد بازداشت شده را به اتهام شرکت در تظاهرات اعتراض آمیز اخیر در مناطق الاحساء و القطیف شکنجه می کنند.

فعالان حقوقی در منطقه الاحساء که خواستند نامشان فاش نشود تاکید کردند اطلاعات موثقی درباره شکنجه بازداشت شدگان در اختیار دارند.

این فعالان گفتند ده نفر از بازداشت شدگان به زندان الاحساء منتقل شده اند و افسران امنیتی آنها را شکنجه کرده اند.

این در حالی است که مقامات عربستان همواره از افشای محل بازداشت دهها نفر از افرادی که از جمعه گذشته به اتهام شرکت در تظاهرات اعتراض آمیز در مناطق الاحساء و القطیف بازداشت شده اند ، خودداری می کنند.

از سوی دیگر مقامات عربستانی به مراجعه خانواده های بازداشت شدگان به مسوولان منطقه الشرقیه و اداره پلیس الدمام بی توجهی و گاهی نیز با آنها به شدت برخورد لفظی می شود.

در پی ادامه بازداشت ها در مناطق الاحساء و القطیف که از طریق فراخوانی، حمله به خانه ها و یا در مراکز بازرسی شهرها صورت گرفته است؛ شمار بازداشت شدگان عربستانی به طور گسترده افزایش یافته است.

بسیاری از جوانان در مراکز بازرسی شهر القطیف فقط به خاطر مظنون بودن به حضور در تظاهرات اعتراض آمیز در روزهای اخیر بازداشت شده اند.

از سوی دیگر نیروهای پلیس در مراکز بازرسی تلفن همراه رانندگان و سرنشینان خودروها را برای جستجوی تصاویر تظاهرات کنترل می کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.